parsaa parsaa .

parsaa

بخشودگی مالیاتی ایام تعطیلات کرونایی سالن های زیبایی

رئیس اتحادیه آرایشگران چناران وگلبهار گفت: باتوجه به تعطیلات کرونا که بر نحوه فعالیت صنف آرایشگران تأثیر مستقیم داشته است خواستاربخشودگی مالیاتی ایام تعطیلی کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جوادعلیمحمدی رئیس اتحادیه آرایشگران شهرستان چناران وگلبهار گفت : اتحادیه تمهیدات لازم را با هدف نظارت بیشتر بر عملکرد سالن‌ های ارایش مردانه وسالنهای آرایش زیبایی زنانه انجام داده واین روند ادامه خواهد داشت.

  او افزود: اعضای این صنف با شیوع ویروس کرونا، خسارتهای زیادی رامتحمل شده اندکه اکنون که واکسیناسیون به صورت گسترده انجام شده است و شاهد رونق کسب و کار این قشر هستیم.

مقالات بیشتر:آرایشگاه زنانه غرب تهران

رئیس اتحادیه آرایشگران شهرستان چناران وگلبهار ادامه داد: از مسئولان  خواستاراین هستیم که برای  حمایت از این صنف که اکثرا بانوان کارآفرین هستند بخشودگی مالیاتی ایام تعطیلی و رکود کاری سالن ها درنظرگرفته شود.

علیمحمدی بیان کرد: با توجه به اینکه اعضای این صنف با پرداخت هزینه های جاری، بیمه و حقوق کارکنان آن هم بدون هیچ درآمدی خسارات جبران ناپذیری دیدند؛ بایدموردحمایت مسئولان امور مالیاتی شهرستان واستان قراربگیرند.

او تصریح کرد: از بانوان گرامی درخواست دارم که از مراجعه به سالنهای آرایشی زیرزمینی و بدون مجوز خانگی وداخل مجتمع های مسکونی خودداری کرده وازخطرات احتمالی که درکمین این عزیزان هست اجتناب کنند.

مقالات دیگر:تشریفات ترحیم تهران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۲۵ توسط:parsaa موضوع: نظرات (0)